alexandrasphoto.blogg.se

Göteborg

Kategori: Allmänt, Mode, New In, Skönhet

 Nu kommer inlägget om helgen!

I helgen har jag varit i Göteborg! Och har för det mesta shoppat... Och ätit mat, haha! 

Det här vad jag har köpt:
 
Alla påsar


På Tessie köpte jag denna fina blus för 199kr tror jag! Dem hade verkligen skit fina käder på Tessie!


Sen så köpte jag den hör halvt oversizeade tröjan som är sjukt mysig på bikbok för 299kr om jag inte minns fel.


På GinaTricot köpte jag de här "jeggingsen" som heter Molly och som kostade runt 249kr och ett vanligt rosa basic linne för 79kr eller nåt för mitt presentkort.


Bronzing powder- H&M- 49kr
CC- cream- H&M- 169kr, svindyrt!
EOS- GrandParfymeri- 49kr/ st, extrapris om man sa "Nellie" i kassan ( Nellie Berntsson alltså ) annars kosta dem 79kr/ st





100kr av mina födelsedagspengar gick till att stödja UngCancer till cancer forskning. Kändes riktigt bra när jag köpte det! ALLA pengarna går till forskning! Köpte det förresten på Twist&Tango.


Allt jag köpte

 



 
(Hade ett EOS innan om ni undrar varför det är tre på bilden)
Kommentera inlägget här: