alexandrasphoto.blogg.se

Real Techniques♡

Kategori: Allmänt, Frågor & svar, Funderingar, Skönhet, Wanted






Hej! På den senaste tiden har jag funderat på real techniques borstar. Jag har velat fam och tillbaka. Är det värt pengarna? Kommer jag använda alla? Behöver jag dom?

Nu har jag kommit fram till att det är värt pengarna, jag tror jag kommer använda alla (beroende på hur många jag köper), och ja jag behöver dom. För just ni använder jag en halv, sticksig och dålig borste ifrån Ullared. Så ja behöver en ny. Och så säger folk att det är bättre att "satsa" på dyrare/ bra borstar än att köpa billigare borstar som blir dåliga fort. Så ja, jag trot jag ska investera i några t. e x borstarna där uppe. 

Det stora sättet där uppe innehåller 6st borstar för bara 350kr, verkligen grymt billigt! För vanligtvis kostar en borste runt 100-160kr och här får man liksom 6st för 350kr! Good deal!

Men sen vet jag inte om jag ska köpa till någon borste? BEller köpa typ tre "lösa" borsta? Så behöver verkligen hjälp så släng gärna in en kommentar!

Och om ni undrar så heter sidan som jag tror jag ska beställa på  http://www.feelunique.com 

Puss


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-02-10 | 18:30:05

    Jag tycker du ska bara köpa det stora sättet för det har ju alla borstar till allt smink man använder ,och senare kan man köpa till andra borstar.
    Det är bara vad jag tycker :)
    Men dom är super bra :)jag älskar dom :)

    Svar: Tack för din åsikt:)
    Alexandra

Kommentera inlägget här: