alexandrasphoto.blogg.se

Min Födelsedag

Kategori: Allmänt, New In

Hej! Idag vart jag 13år!.....shit asså, börjar bli gammal! Iallafall så kom bella och mamma in och sjöng med paket och allt, (pappa va i Göteborg men ha kom hem vid 3 tiden). Och då fick jag det här

 


Sen vid 2 typ kom Hanne, Ellan och Eva hit. Och jag fick paket av dem också. Sen så kom Pappa hem och han hämtade även Sigge och då hade med sig ett paket som innehöll pjäxor till skidorna. Sen fika vi lite. Det här fick jag av Hanne & Ellen
 

Sen så åkte dom hem vid halv sex tiden. Och mamma börja lag à mat, plankstek.... Mmmmmm sååå goooot! Och nu har vi bara käkat lite godis och annat.
Så här såg min tårta ut
Dålig bild!

Här är lite närmare bilder








OCH JAG ÄR JÄTTE NÖJD OCH TACKSAM FÖR DET JAG FÅTT,  INGET SKRYT!


P.s det är lite fail för det står att bilderna togs igår, men dem här tog jag idag!
 
Kommentera inlägget här: